torsdag 31. januar 2013

I HATE...

...omgangsyken... Og den gir seg visst aldri.. Nå er det Emils tur, for et par dager side Mannens tur, og i helgen som var, Linus... Nå håper jeg resten av familien slipper, da over halvparten er rammet..
Jeg er hjemom fra jobb en liten tur å passer den syken mens Mannen jobber litt.. Men straks skal jeg tilbake:-)


Uken til nå har vært passe treg og trøtt med søvnmangel og sykdom. Odin halter fortsatt og i dag kontakter jeg vetrinær.. Kanskje han trenger betennelsesdempende?? Ute er det et herlig vær med masse snø.. Det perfekte ridevær, men jeg mangler en frisk hest.. Snufs..
Vel, håper på bedre tider, klagingen er over for denne gang:-) Det kunne vært så mye verre...

                                           Nam nam, frosne bær er deilig, synest Kira..

Forresten: Jeg er fortsatt tro mot mitt spise-sunt-prosjekt. Grove knekkebrød, frukt og grønt går ned som bare det:-) Søtsuget er endelig forsvunnet:-) Resultat: -1,2 kg mindre Åse-Lill de siste 2 ukene, til sammen tett på 3 kg på 4 uker:-) Jeg er fornøyd!! Og takk Kira, for at du krever så mye mosjon:-)

Ha en frisk dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)