onsdag 26. oktober 2011

Ryddings..

Her er det ryddings og rundstykke-bakst som foregår:-) Deilig med ettermiddager det ikke er noe spesielt som skal skje.. Og ettersom jeg hadde noen barnløse minutter, ble en rundstykke-deig satt, så kan vi kose oss med ferske, varme rundstykker til kvelds.

                                         (Jepp, gamle blogg-bilder....)
Ny-hønene er nå kommet til gards. Kjempe-søte, og kjempe!!-store.. Tror brune høner må være større enn de hvite, disse er like store som mine hvite er nå, enda de bare er 17  uker... Ja, ja, buret må nok utvides i helgen:-)

Nå er det to skitne gutter som skal i dusjen, så få kveldsmat og til slutt puttes i seng, så skal mor plante seg i sofaen for å se på luksus-fellen:-)

Ha en deilig kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Nam fikk skikkelig lyst på rundstykker, er rimelig sulten nå. Tror jeg rett og slett skal pelle med inn på kjøkkenet å lage meg litt mat (lavkarbo vel og merke)
    Ha en fin kveld :o))))

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)