torsdag 13. oktober 2011

Snørr og gørr..

Hælig overskrift.. Men, her sitter jeg med forkjølelsen tredd over meg, og er aldri så lite selvmedlidende.. Nesespray, paracet og klinex er på plass, sammen med PCen og ukeblader.. 1000 ting rundt meg som skulle vært gjort, men det får bli en annen dag..


I stedet har jeg tatt bilde av frokosten min, hehe:-)
Ettersom det gikk timer fra jeg sto opp til jeg klarte å spise, lagde jeg meg en aldri så liten brunsj:-) Fullkorn-tortilla med kyllingfilet og grønnsker, toppet med litt kesam. Til den nette sum av 199 kalorier;-)
Billig på kaloribudsjettet om man teller;-)


Nå skal det hviles i ekspressfart, slik at jeg forhåpentligvis er frisk og rask til helgen...

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Uff stakkars, kjedelig å være i dårlig form. Er også litt groggen i halen, håper bare det ikke blir noe mer ut av det :o)
    God bedring
    Klem :o)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)