søndag 9. oktober 2011

Ny hobby..

På camping i helga fikk jeg meg ny hobby:-) Hekling:-) Snille Mia hadde på forhånd lovd meg at hun skulle lære meg heklekunsten.. Så, lørdags fomiddag dro vi til Rognans handarbeidsbutikk og kjøpte både garn og heklekrok.


Så, etter mye knoting og øving, opprekking og noen stygge gloser, har jeg klart å hekle meg ett panneband. Og ett til er på kroken.. Regner med det blir maaaange flere etterhvert, for dette var jo kjempemorro, og ikke så vanskelig som jeg trodde:-)


Nå er vi hjemme igjen.. Ute uler stormen, stearinlys er tent og vi koser oss foran tvn, straks er det senga, så en ny uke:-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Har åsså så lyst til å lære meg denne kunsten :) Har kjøpt både bøker og kroker - så nå mangler det bare tid til å sette seg ned og finne ut av dette :) Du lærte veldig fort må jeg si :)

    Mvh
    Linda BK

    SvarSlett
  2. Ja det er greit å ha litt småprosjekter og puske med :o) Er ikke så lenge siden jeg og lærte meg å bruke heklekroken, og det har blitt noen 20 pannebånd siden juni :o)
    Ha en fin høstuke i skjomenparadiset.

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)