lørdag 1. oktober 2011

Helg, igjen:-)

Noen dager siden siste innlegg nå ja.. Som vanlig lever vi i ett heslesende tempo, hehe, og dagene er noen timer for korte.. Alt som normalt, med andre ord:-) Heldigvis ser det ut til at det vil bli litt roligere fremover nå:-)
Denne helgen er det klubbstevne på rideskolen. I dressur og sprang, og vi skal være med i begge deler. Elefantene er på plass i magen, og jeg kjenner jeg skjelver med tanken på det hele.. Kan du forstå at en orker å presse seg igjennom slike skumle ting?  Men, jeg klarer ikke la være heller.. Og så er det jo så gøy:-) Etterpå...:-)

                                          Cowboyen min:-)

Her er minstemanns frokost i dag. Kreativ?? Neida, men han digger å få maten tilberedt slik. Bruker, innimellom, å lage slik matpakke til han i barnehagen, og han blir så glad. Fruktspydet er absolutt favoritten:-)


Nå venter stallen og pussing av utstyr...

Ha en suuuuper lørdag:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Lykke til med dressur og sprang!!! Det kan se ut til at Linus blir neste mann som får hest?? Han er jo bare såååå søt der han sitter på hesteryggen. Nyt lørdagen og helgen!!! :-)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Fant plutselig veien til deg. Ser du er opptatt med litt av hvert og vil gjerne være med deg på veien. Skjønner godt den maten frister. Er stas her også når man gjør seg litt flid :)

    Klem og fortsatt fin søndag til deg :)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)