søndag 30. oktober 2011

Gamle bilder...

...blir som nye.. Nesten...
"Kunsten" som vi har hatt i stuen, over sofaen var absolutt gått ut på dato...


Noen gamle ikea-bilder som vi overtok etter storesøster.. For ca 100 år siden.. Men, med ett ganske så lavt "kunst"-budsjett måtte jeg finne på noe lurt. Ideen er hentet hos storesøster nr 2..

                                         Takk Grethe og Hanne for bilder og ide:-)

Bildene ble tadd ned, og freshe servietter ble limt over det gamle motivet.. På med nye stifter, vips, ny kunst i stua:-)


Må si jeg ble ganske så fornøyd med resultatet.. Så får det være slik til budsjettet øker, og vi får råd til nye bilder, hehe:-)

Nå skal frokost inntas, så skal vi til skogs for å bygge ny lavvo:-)

Ha en super søndag:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Kreativ og fin løsning!
    Ja, hvis du har sånne Eva Solo-potter må du absolutt teste dem. Hvis de ikke duger til urter har jeg tenkt å ha vanlige potteplanter i dem. Men jeg har hørt fra pålitelig hold at det virker, så jeg er spent. Skal rapportere i bloggen hvordan det går.
    Ønsker deg ei super uke!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  2. det der va en lur idè! likte den:) kule farga, fresht:)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)