lørdag 25. februar 2017

Helg og vinterferie:-)

Så heeerlig, dette må bare nytes!! Første lørdag i vinterferien:-) I ni dager har vi fri!!
Bloggefravær skyldes rett og slett Mannens genser.. Som han håper blir ferdig før påske, så jeg strikker og strikker i alle ledige stunder. Nå er det siste armen som strikkes, bare 10 cm igjen.. Gleder meg så til møntret begynner:-)
Ellers har det ikke skjedd så mye her.. Hest, jobb, litt handling og husarbeid, slik går dagene veldig ofte:-)


I går fikk jeg endelig bestilt innbydelsene til Emils konfirmasjon.. Litt sent ute, jeg vet.. Snart bare to måneder igjen til den store dagen!! Vi gleder oss, og jeg har stort sett det meste klart. I hodet, altså:-) Koldtbord skal jeg lage selv, kaker, brød og pynt, cant wait til å få sette i gang:-) Elesker å pynte bord, fikse og ordne.. Nå er endelig lokalet i boks også. Ja,ja, ennå god tid, da..
Nei, jeg må tilbake til strikkepinnene:-) Snart mønsterstikk, jippii:-)

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Akkurat sånn er det. Når man har et prosjekt man vil bli ferdig med blir det altoppslukende. God ferie og nyt fridagene.

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)