torsdag 9. februar 2017

Akksann..

Jeg ligger her fortsatt.. I tidenes seigeste influensavirus eller noe... Og det er ikke bare jeg som er syk, halvparten av elevne på skolen og halve parsonalet er også syke...Men nå er jeg lei.. Femte dagen jeg ligger her.. Heldigvis våknet jeg uten feber i dag, og krysser fingre for at jeg bare blir bedre fra nå:-) Men fortsatt har jeg vondt i hodet, er ør og slapp..


Huset står på hodet, rusk på gulvene, skittent i gangen og ja, det meste skulle vært fikset.. Men det får bli når formen stiger. Akkurat nå går det rundt bare jeg går fort over stuegulvet.. Sikkert 10 episoder "solsidan" er blitt sett, mengder med usunne saker er puttet i munnen (rart jeg aaaaaldri mister matlysten???), til og med skikkelig coca cola har jeg drukket.. Med andre ord mye å ta tak i når jeg blir frisk, hihi. Da skal jeg bli sååå sunn, jogge og bli fresh, hihi. Men, jeg gleder meg:-)


Nå skal jeg gå fra denne sofaen og over til TV-sofaen, legge meg godt til rette og slumre litt foran TVn.. Kanskje når ibuxen slår inn at jeg orker ta tak i noe..

Ha en frisk torsdag:-)

Åse-Lill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)