fredag 3. februar 2017

Freeedag:-)

Og denne uken er den skikkelig etterlengtet!! Vi skal ingenting i helgen, ingen planer, ingen foring i stallen, bare gjøre som vi vil:-) Eller, det er ikke helt sant, men det føles slik:-)
Vi har et par husprosjekter som pågår.. Vi skal få orden på vaskerommet, og en bod skal ryddes. Boden begynte jeg på i går.. To sekker med "søppel" fylte jeg, og det er sikkert fler igjen. Er slik som ligger i bakhodet å gnager, og så får man vondt i magen hver gang man skal i boden, for det er jo overfyllt der.. Vakerommet har i det siste fungert som en eneste stor skittentøyskurv... I går kjøpte jeg inn tre kurver, så nå skal det fikses der også:-)


Vi har også ordnet doen, og fått satt inn nytt denne uken:-) Og ettersom jeg uansett ikke fikk den doen som jeg hadde lyst på, nemlig vegghengt do, kjøpte jeg den billigste doen jeg fant, og den hadde de på biltema.. 1149 kroner betalte jeg for toalett og sete:-) Og foreløpig funker den bare godt.
Den største grunnen til at jeg fikser dette nå er at jeg vil pusse opp kjøkkenet, hihi. Men vi må prioritere rydding og slike kjedelig ting først, men jo raskere vi får ryddet og fikset, jo raskere kjøkken. Økonomien tilsier jo heller ikke at vi skal fikse et kjøkken.. Men jeg tenker å begynne i det små.. Innredningen skal males, og maling koster jo ikke så mye.. Og så skal den få nye håndtak, de ligger i handlekurven hos ikea.no allerede.. Benkeplate, vask og ventilator får komme mot sommeren..


I går kom sola frem, og skinte langt nedover fjellsiden.. Gav ny energi bare å se det:-) Så deilig, og nå er det lyst helt til litt over halv fire! Ska bli skjønt med lysere ettermiddager!!
Nå må guttene vekkes, ukas siste arbeidsdag begynner straks:-)

Ha en toppers fredag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)