tirsdag 28. februar 2017

Ferie:-)

Herlig med ferie, og morgenkos med kaffe en times tid før dagen settes i gang:-)
Jeg har ikke hatt noen økonomisk oppsummering på et par uker, så tenkte jeg skulle få til i allefall forrige ukes pengebruk.. Og med den uken er jeg fornøyd!! Det gikk rett og slett bare 200 kroner ut, og det på en kafetur med jobben.. Og så gikk det 2105 kroner på matvarer. Da blir den nette sum 2305 kroner ut i uke 8:-) Stakkars barn, tenker du kanskje nå, men de har kost seg. Man må ikke shoppe eller være med på saker som koster noe HVER uke. Denne uken er det jo vinterferie og da skal vi en tur i slalombakken, blant annet. En tur på kafe og bytur med venner står også på planen deres:-)

                                                           Bilde fra skituren min lørdag:-)

Uken før der gikk det til gjengjeld flere tusen.. Linus har, som sagt, fått briller, og de kom på 2500 kroner. Vel anvendt penger:-) Det gikk penger til mat, og det gikk til slalombakke og litt av hvert.. Har ikke regnet på den, men ligger sikkert på rundt 5-6000 kroner.. Men slik blir det noen uker:-)
Så får vi se denne uken da.. Vi flikker litt i huset, ordner litt lister og maler steder hvor det burde vært malt for lenge siden!! Mye av vinterferien min går til rydding og kasting.. Til nå har 7 søppelsekker forlatt huset vårt. Deilig å få ordning och reda:-)
Nei, nå er morgenkaffestunden over, må komme i gang med ukens prosjekt:-)

Ha en fin  tirsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)