mandag 13. februar 2017

Ny uke:-)

Så, da er jeg klar for en ny, frisk uke;-) Formen er nesten på topp, bare en litt lei forkjølelse som har bitt seg litt fast.. Men i dag er jeg klar for både jobb og ridekurs:-)


Tja, det gikk ut litt penger fra familien Steinhaug forrige uke, tross at jeg lå strøket i sofaen.. 
På mat klarte vi å moderere oss litt, men jeg er ikke helt fornøyd. 2169 kr gikk det med, litt over budsjett.. Forklaringen denne gangen er nok sykdom og litt unntaktilstand i huset.. Vi trengte litt ekstra kos vi som var syke, hihi.. 


Ellers gikk det ca 900 kroner på litt av hvert. Minsten var hos optiker (og må ha briller), bare testen kostet 580 kr.. 150 gikk til nestespray og paracet.. Og resten har jeg ikke kontroll på.. Totalt gikk det ut litt over 3000 kroner i uke 6.. Helt greit, synes jeg:-) Så får vi se denne uken om vi klarer oss på litt mindre matpenger.. Jeg synes fortsatt vi bruker for mye der, men samtidig så er vi jo fem i familien, og alle skal ha sitt..
Nei, nå må jeg vekke guttene, bare å starte dagen:-)

Ha en flotters mandag!!

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)