torsdag 4. august 2011

Sommer-gave:-)

Heldige meg fikk sommer-gave i går:-) Til Åse-Lill, fra Åse-Lill..
Ettersom jeg trengte nye knotter til maleprosjektet mitt, kontaktet jeg Ellen på http://www.gammelhuset.no/, og fikk komme til den koselige, snart ferdige, butikken hennes, i Skjomen. Hun har mye fint, bare se i nettbutikken:-)

Der fant jeg ikke bare disse søte knottene, men også denne nydelige brødboksen fra Ib Laursen.. Denne har jeg lenge hatt lyst på, og i går ble den min:-)

Nå må jeg bare rydde skikkelig på kjøkkenbenken, slik at den kommer til sin rett:-)

Maleprosjektet går fremover, tredje strøket er nettopp malt, men tror jeg må ha ett til, blæh! Heldigvis ser det ut til at det blir fint:-)

Have fun:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)