torsdag 18. august 2011

Monster-bær..

På en aldri så liten ridetur lokaliserte jeg noen STORE blåbær på en tue.. Disse måtte jeg jo bare ha!! Så i går ble det blåbærtur på meg og Emil..

                                          (Monster-bær og vanlige blåbær...)

Og store var de!! Og så søte og deilige:-) Heldigvis fant vi flere monster-bær enn den ene tua, så litermålet ble helt fullt:-)


Nå er det blitt flere rømmebegerer med blåbærsyltetøy i fryseren.. Jeg  er kjempeglad i å plukke bær, spesielt når bæra er så stor, går jo så fort da:-)


Siste ferie-dagen min i dag, og den skal brukes med fornuft!! Bare gjøre som jeg har lyst til.. Trim-tur, mere bakst og strikking, forhåpenligvis i solskinn...:-)

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Så store og flotte :-)
    Nam - nå fikk jeg lyst å gå i skogen og lete etter blåbær :-)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)