mandag 1. august 2011

Ferie..

Da har vi kommet hjem fra en herlig ferie i Sverige:-) Vi har hatt det super-fint med over 20 grader hver dag, med stort sett tilhørende sol.

                                          Linus koste seg i bassenget:-)

Tragedien i Oslo la selfølgelig en demper på ferien, men vi forsøkte å gjøre det vi hadde planlagt, og ikke bare følge med på nyhetene.. Tankene våre gikk og går fortsatt til de som ble rammet..

Nå er jeg absolutt full-ladet, og har så utrolig mye jeg har lyst til å gjøre. Plukke blåbær, ordne i huset, male og ordne masse som skulle vært gjort for lenge siden..


Så i dag har jeg begynt å fylle i de fine oppbevaringseskene jeg kjøpte på ferie-turen. Her skal det bli ordning och reda:-)



Fikk en hel!! time til rådighet på Ikea for meg selv, og jeg visste å utnytte den, hehe..

Ha en super dag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Hei.
    Ja det er herlig med ferie, og ikke minst IKEA :o)
    Nu blir Madelen gla, har venta på nån å ri i lag med. E blitt lei av å ri i lag med mora som driv å dirigere ho hele tia, å heldigvis for det....
    Kanskje dæm kan ri i morra ettermiddag/kveld visst det passe ?

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)