torsdag 25. august 2011

Koselig veske:-)

I går poppet det inne en pakke til meg. Fra Kamille..


Jeg hadde glemt at da jeg tidlig i sommer begynte å abonere på Kamille, var det blandt annet av den enkle grunn at jeg fikk denne veska (eller, heller baggen) på kjøpet:-) Ble så glad, for veska/ baggen var bare sååå søt:-) (Og ekstra bonus var at jeg hadde glemt av hele greia, så det ble nesten som en gave... Tji hi)


Her er det seinvakt på meg, så i dag er det kos på morgenen. Med kaffe og varme ostesmørbrød..Og blogg-lesing.. Deilig med slike morgener:-) Og været er også strålende:-)

Ha en fin torsdag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Så søt veske:)
    Æ har strikka den her i Duo fra Sandnesgarn, men tror mange bruke Paris fra Drops, det gjør ho Berit, som æ linka til, også. Det meste går...
    E garnet tynt e det jo bare å legge det dobbelt. Strikk på pinne 4, så går det raskt og så kan du lage maaaange:)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)