søndag 15. januar 2017

Ukas økonomiske oppsummering

Haha, bloggen burde bytte navn til økonomibloggen, kanskje?? Uansett, denne  uken gikk det ut liiitt mer penger fra familien Steinhaug AS, enn forrige uke.. 3000 til tannlegen må vel inn.. 1900 på mat gikk det, 100 kroner under budsjett vel og merke.. På ting og tang-posten gikk det i går 263 kroner på bytur med eldstedattra.. Vitaminer og litt annet stæsj måtte handles inn. Og en kløpinne i bygave til Mannen:-) Ukas desidert mest unødvendige kjøp, men til den nette sum av kr 18,80 på Søstrene Grene ble den med hjem, hihi:-)


I dag flyr det noen hundrelapper til da minstemann vil i slalombakken, og siden vi ikke har årskort må det også betales, 261 kr koster det for en dag i bakken..  Og i morgentimene fant jeg shampo og balsam på tilbud hos blush.no, og der dro det 199 kr avgårde..
Da landet vi på 5712 kroner ut av huset Steinhaug denne uken, trekker vi fra tannlegen som egentlig skal av sparekontoen blir det 2712 kr, 147 kr mer enn sist uke. Helt greit:-)


Slik så det ut hos oss når jeg sto opp i dag, sååå fint:-) Er det rart jeg digger vinter??
Nå skal jeg fikse litt frokost her, mistemann skal vekkes, så skal vi komme oss ut. Han i slalombakke og jeg og Mannen på hyttebesøk til storebror:-) Gledes:-)

Nyt søndagen!!

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Det hørtes ut som en god ide å føre regnskap over utgiftene en uke. Tror jeg ville blitt ganske overrasket ved ukeslutt.

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)