tirsdag 3. januar 2017

Tirsdag...

...og kveld igjen.. Mannen jobber en liten time til, og jeg tenkte jeg kunne blogge litt før jeg tar kvelden:-)
Gikk jo så greit å stå opp idag å komme seg på jobb:-) Og det var virkelig verdt strevet i går med å legge sammen klær, og ha det meste klart til en travel morgen.. I ettermiddag har jeg ikke gjort så mye. Har vært litt støtte for eldstegutten gjennom matteleksen... Hundene har fått trim, så også jeg da.. Det trengs, både på magemål og kondis, hihi..


Og så har jeg bakt grove rundstykker. De spiste vi til kvelds, Mannen, minstemann og jeg, mens vi så en koselig serie på NRK. "Tid til livet" hette den.. Kjente misunnelsen langt på vei.. Så heldige som får bo et helt år utenfor allfarvei, og bare være!! Anbefales:-) (TV-serien, altså, haha)
Litt is med nonstop og peanøtter har jeg også bevilget meg.. Enda det er sunn mat som gjelder for tiden.. Men det er jo viktig å starte rolig:-)


Og med den økonomiske innstillingen jeg har for tiden, kan jeg si at vi ikke har brukt en eneste krone idag.. Bortsett fra noen regninger som er betalt da.. Men ingenting er handlet inn:-)
I går ble det kjøpt en shampo på halv pris på blush, til den nette sum av 119 kr.. Men ingenting annet.. Synes vi er flinke, hihi..

Nei, nå roper senga:-)

God natt:-)

Åse-Lill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)