mandag 16. januar 2017

Tungstartet..

...var jeg i dag.. Helgen var så himla deilig, og den gikk så fort, at jeg gjerne, akkurat denne uken, skulle hatt en helgedag til.. Trøtte og uopplagte etter en alt for sen kveld i går, både for store og små, kom vi oss på skole og jobb i dag.. Ikke mange timene gikk før jeg ble oppringt av Mannen som hadde vært uheldig å kjørt i grøfta etter et nesten-krasj med et vogntog.. Veien inn til bygda vi bor i er smal og svingete, og i dag var det veldig glatt.. Bilen har ødelagt noe styregreier, så den må på bergingsbil i morgen.. Heldigvis gikk det bra med Mannen, ikke en skramme, bare litt skjelven.. Ikke mye skader på bilen heller, ett nytt dekk må til, og så den reperasjonen av styretingen, da.. Men penger går det nok, flere tusen.. Takk og lov for at jeg er gnien med sparekontoen;-)


Siden vi måtte avgårde å sjekke ting med bilen, ble det ikke stall og ridning på meg som planlagt, får bli det i morgen, istedet har jeg ryddet litt i huset, bakt rundstykker og hjulpet minstemann med lekser, koselig det også:-)


Her blåser det i kveld, og snør.. Vi har fyr i peisen og stearinlys tent, og koser oss.. Takk og lov for at det gikk bra i dag, det kunne blitt ille, noen skrammer på bilen betyr absolutt ingenting!!

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)