mandag 2. januar 2017

Tilbaketilhverdagen...

..etter to uker med rooolige, sene morgener.. God, fet mat, godterier, så mye man ønsker, potetgull når man er sulten og venter på middag.. Ja, alt er på en måte litt skakk-kjørt, hihi.. Og nå er det over, og godt er egentlig det:-) Buksene strammer både her og der, og det er på tide med hverdager!! Så, nå er vi klare, knekkebrødene ligger på benken, klare til å puttes i matboksen, grove brødskiver og frukt likeså.. Til og med fitbiten min ligger på lading:-) Og så har jeg brettet klær, slik at vi slipper å lete etter rene, like sokker i morgentidlig. Nå gjenstår det bare å legge meg selv på ladding;-)

                                                       Fitbiten har også hatt juleferie...

Til og med økonomien har fått seg en gjennomgang i dag. Nyttårsforsettet var jo blandt annet at vi skulle bli mer økonomisk, og har man kontroll blir alt litt enklere. Regninger er sortert, noen betalt og et budsjett er satt opp. Nå ser vi hvor mye vi har å bruke hver måned, og det jeg kan si er at januar kommer til å bli litt heftig!! Men det får gå.. Etter den søte kløe før jul, kommer den sure svie, etter jul...

 
I går var vi på en kjempekoselig ridetur. Lenge siden vi ridde på tur nå, så det var på tide:-) Vi var ute i over en time, i et helt utrolig vakkert vintervær.. Eneste bilde jeg fikk, var dette, en snap fra en venninne:-) Mobilen glemte jeg i stallen..
I dag har jeg også vært i stallen, ridd litt i ridehuset, drukket kaffe og sjabbet med hestevenninner. Jeg trives så utrolig godt med stallplass på rideskolen:-) Er så gøy med andre voksne å prate med, varmt, koselig salrom og kaffemaskin!!
Nei, nå er det bare å hoppe i seg, må jo være litt opplagt når jeg skal møte de søte små i morgen. Jeg gleder meg:-)

God natt:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Ja, da er det tilbake til hverdagen med jobb og hektiske dager for de fleste av oss, men som du sier så er det jo i grunnen litt deilig også:-) Det ser så deilig ut med en frisk ridetur:-) Riktig godt nytt år! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)