lørdag 27. august 2011

Da er vi straks i gang:-)

Endelig... For ett par uker siden kom vi over ett tilbud på parkett. Som vi faktisk syntest var fin.. Sparekontoen tilsa at vi kunne kjøpe den, og så gjorde vi:-)


Så fra i dag vil vi nok leve i komplett kaos.. Ovnen er allerede koblet i fra og står midt på gulvet, lister er fjernet, så også  dørstokker.. Dette er noe jeg har ventet lenge på, så endelig:-)

                                              Og som bildet viser var det på høy tid!!

Her har en lei forkjølelse kommet min vei... Tett, vondt i halsen og frysninger.. Jeg ser en annen vei, og prøver å ikke vie den oppmerksomhet. Inn med paracet og kaffe:-)

Ha en deilig lørdag:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Hei der. Nei så spennende!!!:-) Gleder meg til å se resultatet. Tar dere hele hovedetasjen? Du får legge ut masse bilder når det er klart, eller kanskje ta med når du kommer sørover snart!!! God bedring med forkjølelsen, den kommer vel alltid når du minst ønsker!!
    Ha en strålende søndag!! :-)

    SvarSlett
  2. Takk, syrran:-)
    Blir så fint atte:-) Vi legger i hele hoved-etagen.. Halvard holder på i gangen nå. Bilder kommer:-)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)