tirsdag 23. august 2011

Mine egene..

...Bella-votter er på pinnene:-) Det har blitt strikket noen par av disse, så nå tenkte jeg at det var på tide å forære meg selv Bellas Mittens..


De er forholdsvis enkle å strikke, bare man klarer å holde hodet klart når man følger oppskriften..
Klokken er ennå ikke blitt 21.30 og alle!! tre barna er i seng, ferdig godnatt-susset og alt. Ha! Hverdager er herlige!! Og for ikke snakke om hvor deilig det blir med fredagsfølelse igjen:-)


Nå skal jeg kose meg videre, med Bella-strikk og Kamille:-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Bellas er jo så fine og morsomme å strikke. Jeg setter en strek på oppskrifta (ved siden av setninga jeg holder på med)når jeg har unnagjort en omgang slik at jeg slipper å lete hele tiden og slipper å glemme en omgang. Den er jo litt annerledes skrevet...
    Vet ikke om det var lett forståelig:)
    Lykke til - blir deilig å bruke til vinteren:)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)