onsdag 3. august 2011

Her skal det males:-)

For ca 1,5 år siden malte jeg skatollet og sjenken vår svart, da det ble kjøpt inn spisemøblemang i svart.. Etter ca to! dager angret jeg.. Så, nå har jeg motet meg opp, og blitt anbefalt en malingstype som ikke lukter og ikke tørker så sakte som oljemaling.. Så i dag blir det bytur og malings-shopping:-)
                                         The real truth, ikke-blogifisert bilde...

Ellers har de to siste (ferie)-dagene gått med til rydding. De som leser bloggen min vet at jeg plages litt med akkurat den biten.. Men etter ikea-besøket har jeg virkelig fått ordnet masse, slik at det blir enklere for små og store å holde orden:-) Blider og innlegg om det kommer etterhvert.
Nå er det straks en ensom frokost på meg:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem!! Hyggelig å kunne følge bloggen din igjen, og kunne lese hva som skjer med store og små.Tenk at du får tomater på plantene, lurer på hvem du har arvet de grønne fingrene fra. :-) Jeg har nemlig ikke tegn til grønne fingre!!!
    Nyt de siste feriedagene, jeg er inne i min første arbeidsuke etter ferien...... lengter til neste sommer allerede.

    SvarSlett
  2. Så koselig med kommentar fra deg:-) Grønne fingre? Ikke her heller... Tomatplantene fikk jeg fra ei venninne, har ikke sådd de selv.. Og, du finner ikke EN grønnplante inne hos oss.. Alle dør..
    Kos deg på jobb, når man ført kommer ordentlig igang er det jo greit:-)

    SvarSlett
  3. Blir spennende å se resultatet etter på malingsprosjektet :o)
    Hvordan er lavkarbomotivasjonen din ?????
    Ha en flott dag

    SvarSlett
  4. heia åse-lill! farge? kommet i gang? æ sett me kaffekoppen å mote mæ opp t å male siste fire bordan på huset, utstikk... klem!

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)