fredag 21. oktober 2011

Helg:-)

Phu, en rimelig hektisk uke er over, og det er helg igjen:-) Deilig:-) Her er det fyr i ovnen og stearinlysene er tent, og fredagskosen er i ovnen. Noe så avansert som grandiosa hjemmelaget.. Orket rett og slett ikke lage middag i dag.. Og så har mannen handlet inn sjokolade og superchips til meg, så i kveld skal jeg koooose meg:-) Om litt skal jeg i stallen å ordne klart til treningshelg. Odin skal få av litt vinterpels og seletøy skal pusses.. Denne gangen er det Wilma som skal være med, jeg skal bare være hestepasser.. Vi gleder oss:-)


Måtte bare vise resultatet av kongle-malingen til Linus ( som du kan lese om her: http://steinhaug.blogspot.com/2011/10/en-liten-kunstner-spire.html ) Med litt hjelp av storesøster ble de til en fin uro som nå pryder rommet hans:-)

Ha en deilig fredag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)