fredag 28. oktober 2011

Fredagskos..

.. er det her hos oss i dag:-) Første helg på leeeeenge som vi ikke skal noe spesielt.. Og det er deilig!! Det var tidlig-vakt på meg i dag, så før det ble ettermiddag fikk jeg vasket og ryddet huset, tent stearinlys og til og med inntatt tacoen.. Effektiv:-)


Stor-ungene er på haloween-fest nå, bare lillebror som er hjemme med oss, og han har nedtelling til den O STORE dagen, nest etter julaften og bursdag, nemlig haloween. Nedtellingen begynte faktisk i august!!


Haloween er STORT for søte små i lille Skjomen:-) Og selv om jeg før grinte litt på nesen av hele greia, ser jeg nå at det er en artig begivenhet for de små i en ellers mørk høst..


Og til sist må jeg ikke glemme: Seee, hva snille Mannen kom hjem med til meg i dag<3

Ha en deilig kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Snilleste mannen og tøffeste barna! Selv tenker vi å dra på Jaklamyra i regi av Barnas turlag på mandag, blir sikkert gøy for både store og små.

    God helg!

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)