torsdag 17. januar 2013

Snart sooool:-)

Mørketiden i år synest jeg har gått forbausende fort.. Og godt er det:-) Snart er solen tilbake, allerede er den kommet et godt stykke nedover fjellsidene.. I går, i Harstad, fikk vi til og med sola i øynene noen sekunder..
En herlig tid vi er i nå:-)

                                       Den vises litt dårlig, men den er oppi fjellene, sola:-)

Jeg fikk en uventet hjemmedag i dag.. Pga få barn, det går både omgangsyke og forkjølelse/influensa her i bygda, fikk jeg avspasere noen timer.. Så jeg har lagt sammen masse rene klær, ryddet kjøkken og gått tur med hundene:-) Og nå skal jeg straks fikse bad og gang..

                                                   Slik ble det...

Vi har nemlig endelig kommet, dog noe uventet, i gang med utskiftning av dørene i trappegangen vår.. Og gjett om det trengtes.. Og dermed er det blitt litt ekstra rot og skrot  rundt omkring..

                                                     ...og slik var det før...
Vi skal skifte ut de siste 2 dørene etterhvert..Nå ble det bad-døren da låsen ble ødelagt.. Døren var så gammel at det gikk ikke sette i ny lås, og jeg ønsker å ha låsbar dør på badet:-)
Nå skal jeg kaste med rundt her:-) Huset må jo være presentabelt i kveld når beste symøte-gjengen kommer:-)

Ha en super dag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)