lørdag 19. januar 2013

Lester...

Joda, ca en måned tok det å få ferdig et par skarve lester... De har ligget der å sett på meg og bedt om å få bli ferdigstillte, men guuuud for et kjedelig garn.. Tresko-garn var ikke noe for meg.. Rare i formen ble de også, men det er jo neppe garnet sin feil:-) De er sikkert varme og gode å ha i vinterskoene:-)


Her har det vært en litt for tidlig og brå morgen etter min smak, Kira vekte meg klokken 07.00, etter en liten luftetur ut hoppet jeg i seng igjen.. Akkurat sovnet, så skulle Lady ut.. Så våknet guttene, og siden Linus hadde en kompis på overnatting var det full lek klokken 08.00.. Liiitt tidlig;-) Nå prøver jeg meg på litt kaffekos og blogglesing, før et kaotisk kjøkken skal ryddes..


Egentlig skulle vi i slalombakken i dag (eller Mannen og guttene skulle), men været viser seg ikke fra sin beste side, med sludd/regn og sur vind, grått og trist. Kanskje de drar likevel, bare et par timer, så kan jag ta helgehandelen i mens:-)
Og forresten, spise-sunt-prosjektet mitt går fortsatt bra og denne uken viste vekten ned 0,6 kg:-) Litt utskeielser har det vært pga symøtet og litt for mye fredagskos i går, men i dag er det tilbake til trim og sunne saker:-) (selv om det er lørdag..)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)