mandag 21. januar 2013

Søndag..

..og turdag.. Men i dag valgte Emil og jeg bort turen.. Emil hadde lyst til å bare være hjemme, og få gjøre som han ville, og jeg synest det var greit.. Selv om det vil si spilling mye av dagen.. Men hverdagen for barn går ofte i ett med skole, lekser og aktiviteter, så da er det nok deilig å av og til bare få stoppe opp og gjøre akkurat som man vil..


Mannen tok med seg minstemann og størstepia og dro i slalombakken:-) Jeg valgte å være hjemme med Emil, rydde litt, bake grove rundstykker og gå tur med hundene.. Herlig:-)

                                          Sola kommer lengre og lengre nedover fjellsida:-)

Straks skal jeg og Emil kle oss litt fint og dra i bursdag til Huset i Fårrskogen. Gudbarnet mitt Felicia ble 10 år i går:-)

Nyt resten av søndagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Takk for besøket, det var veldig koselig. Enig med Emil, deilig med "pysj-daga" i ny og ne.
    Klem:-)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)