fredag 4. januar 2013

Ny, gammel...

...sofa er kommet i hus:-) Og det var på tide!! Behovet for utskiftning så jeg vel egentlig først etter at den ble skiftet ut... Og det ble så fiiint:-) Vi fikk et godt brukt bord med på kjøpet, det skal jeg fikse litt før vi tar det i bruk..
Ellers så plages jeg litt med blogger for tiden..Får ikke lastet opp bilder på den måten jeg pleier.. Flere som plages???
Nå skal litt godis nyyytes, før senga kaller.. MANDAG starter slitet, med trim og sunt kosthold... Hihi.. Og det trengs!!!

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

PS: Bildet er fra årets pepperkakeknusning her om dagen:-)

1 kommentar:

  1. Jepp, plages også med å laste opp bilder på bloggen. Måtte først laste bildene inn på picasa, og så legge dem inn på bloggen.
    Trodde bare det var hos meg, men da er det tydeligvis flere som plages.
    Håper det blir ordnings snart :)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)