fredag 11. januar 2013

Ny kalender

I år har jeg bestilt kalender fra fortoknudsen. Og den ble så fin:-) Er så gøy når man kan få sine egene bilder på kalenderen sin..


Jeg bestilte på tirsdag, og torsdag lå den i postkassen.. Slikt liker vi:-) Og siden jeg bestilte etter nyttår, var den på kampanje til 169,-


Det er uendelige valgmuligheter på tema, størrelse og farger på kalenderen..

Formen her er stigende, heldigvis:-) Har til og med fått i meg en brødskive, og en liten kopp kaffe.. Men hjemme fra jobb må jeg være pga karantenetid, som det så fin heter..


Kanskje jeg klarer å ta et tak i huset her da.. I allefall vasket noen runder med klær, som jeg ALDRI blir ajour med.. Vi får se...

Nyt fredagen:-)

PS: Det glemte jeg.. Innhentingen gir resultater: Ned 1,1 kg:-D

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Å fina!! Krya krya din stackare!
    Kram fina!

    SvarSlett
  2. Så flott den kalenderen ble:-) Takk for hjelp hos meg, nå har jeg byttet nettleser og da gikk bildeopplastingen som før. Du lurte på oppskrift til alpakkaluen, den fant jeg på Strikkeriet.no.
    God bedring og god helg til deg!
    Klem Marianne

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)