tirsdag 29. januar 2013

Tulipaner...

..er min favoritt-blomster.. Og på fredag kom Mannen hjem med en bukett:-) Men, de står så kort synest jeg.. Super-fine det først døgnet, så skliiiir de sakte utover og blir ikke fullt så fin lengre..


Jeg har til og med satt de kaldt et par av nettene, men det er kanskje ikke nok? (Med det resultat at de ble i den kalde boden et lite døgn, ble litt avglemt, gitt...) Noen tulipan-tips??
Jeg er hjemom en liten tur og passer minsten mens pappan er på "kjøring", men skal straks tilbake på jobb igjen. I morgen er det skole for Linus også:-)

Ha en fin tirsdag:-)

Åse-Lill

3 kommentarer:

  1. Tullipaner er fint, men de vokser veldig fort.
    Klipp dem av 1 cm nesten daglig så holder de seg lenger :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Mine sto i kjøkkenvinduet og holdt seg kjempegodt i mange dager. Så flyttet jeg de på stua og mye høyere temperatur, og da hang de med nebbet med en gang.

    SvarSlett
  3. Ha kun en cm med vann i vasen. Når man har masse vann vokser de i rakettfart

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)