søndag 13. januar 2013

Lat helg..

Tror jeg sjeldent har ligget så mye på sofaen en helg før.. Begynte nesten å bli litt kjedelig.. I går fikk jeg endelig vært hos frisøren:-) Jeg nøt hvert sekund av det.. Nå er jeg blitt lys igjen, og ca 10cm av håret er klippt vekk.. Egentlig skulle jeg bare stripe ettervekst, men når etterveksten også var ca 10 cm, så ble det hel-striping:-)


Trim-tur ble det også igår, og jeg koste meg med min ene sjokolade.. En uke til neste.. Men, det går overraskende greit:-)
I dag må det bli en tur av et eller ennet slag.. Skøyter på isen eller eller bare en skogstur.. Jeg vil ha bål, og ungene vekk fra PC og X-boks:-)

Nyt søndagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Det er deilig med late helger av og til, og jeg tror vi trenger det også. Helt enig med deg at ungene burde bort fra skjermer og ut i naturen. Men det blir bare verre og verre å få til desto større de blir. Ha en fin søndag =)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)