lørdag 26. januar 2013

Min favoritt-dag..

...lørdag:-)
Endelig, uken har vært laaang.. Trøtt og sliten.. Men, nå er det helg og oppladning av batterier:-) I helgen skal Wilma og Odin være med på sprangtrening på rideskolen, så hele ettermiddagen i dag og formiddagen i morgen blir tilbringt der:-) Så koselig, treffe mange supre folk og få skikkelig snust inn hestelukten.. Hadde jo vært morsomt å få ridd litt selv da, men jeg koser meg også med hestepasser-yrket:-) De unge må jo få slippe til;-)

                                                  Som sukkertøy..

Ellers så har jeg et lite strikkeprosjekt på gang.. Ridevotter.. Blir visst aldri nok av disse:-) Tror jeg har strikket minst 10 par, men skulle egentlig strikket 10 par til, og hatt et lite lager til bursdagsgaver og slikt.. Vi har jo noen hestevenninner rundt omkring:-)
Nå venter hester på frokost og utslipp, og Kira venter på tur..

Ha en fin lørdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)