torsdag 10. januar 2013

Opp som en løve...

...ned som en fell?? Jepp, thats me.. Min frokost/lunsj:


Men, jeg ble akutt rammet av omgangsyke i går kveld.. Trodde egentlig at det var litt reaksjoner på all den grove, sunne maten, men i løpet av natten viste det seg at det var det nok ikke:-(
Måtte kreke meg på jobb,og fikk låst opp før jeg fikk tak i noen som kunne overta for meg.. (Ikke så enkelt å få tak i noen midt på natten...) Halv 8 var jeg hjemme igjen, og stupte rett i seng.. Og sov i 5 timer.. Så kom Mannen hjem med dette til meg:-)

                                                  Verdens søteste Kira...

Det ENESTE jeg kan klare å spise når jeg har magevondt er grandiosa...
Og jeg føler meg litt bedre nå.. Verre er det at jeg hadde frisørtime kl 14.15 i dag, og har hatt omentrent nedtelling, bare å glemme!!
Jeg skal holde sofaen resten av dagen og satse på å bli rask og pigg til helgen:-)

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)