tirsdag 8. januar 2013

Fortsatt...

..sukker-abstinens her.. Og sååå lyst på maaaat.. Og jeg har faktisk akkurat spist ettermiddagsmat.. Jepp, jeg spiser ettermiddagsmat:-) Det er et lite måltid i mellom middag og kveldsmat.. Som må til når middagen blir spist klokken 15.00 enkelte dager..


Men, jeg er fortsatt flink:-) Knekkebrød eller grovt brød til frokost og lunsj, kylling-wok og ris til middag, litt grovbrød igjen, så kveldsmat.. Og 3 frukter innimellom alt dette.. Og jeg er sulten.. Forstå det den som kan.. Trimmen min i dag ble stallarbeid og rengjøring av hønsehus.. Man blir svett av det også...
Og så har jeg bakt tre grove brød i dag.. I forrige uke bakte jeg brød for første gang på lenge, de ble så gode, og så mettende, at tre nye ble bakt i dag igjen.. Samme oppskrift, og de ble like gode:-)
Nå skal vaskerommet besøkes før jeg tar kveld her i gården:-)

Ha en deilig kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Hjemmebakt brød - det så godt ut :) Del gjerne oppskriften på sunt brød.

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)