lørdag 14. januar 2012

Sukk..

Deiligste timene i uka, og jeg sitter her med bomull i hodet, rennede øyne og pottetett nese.. Sukk.. Med det samme jeg kom hjem i fra jobb i går, kom forkjølelsen som kastet på meg.. Og vi som plutselig ble helt alene hjemme.. Alle barna skulle på overnatting hos kompiser..

                                          Fine Nure.. Tro hva han ser etter?

Heldigvis var ikke formen like laber da som nå, så vi kom oss på handletur (sååå romantiskt.. kniiis...), og dro å spiste på pizzarestaurang etterpå:-) Kjempekoselig:-)

                                                       Kanskje noen deilige små mus??

Siden Wilma er på overnatting hele helgen, var planen at jeg skulle ut på tur med Odin, nå får vi se hva det blir til.. Men utrolig hva en paracet og litt nesespray kan gjøre;-)
Ellers er planen for dagen å kanskje sy litt.. Gult er kult, ikke sant??

Ha en deilig lørdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)