søndag 8. januar 2012

Ullbukse..

Mitt aller første STORE strikkeprosjekt er ny ullbukse til Wilma.. Strikket uten oppskrift, men med muntlig forklaring av en bekjent:-) Ettersom ullbuksen til Wilma er for liten, og det koster sånn ca 500 kr for en ny, tenkte jeg at jeg muligens klarer å strikke en selv.. Time will show... Og om den til slutt blir brukende..


Til nå har jeg strikket store deler av det som er rundt magen, klart å få den høyre bak, og bare det synest jeg ikke er så verst:-) Nå er det straks øking før jeg skal begynne på bena.. Men det går jo så sakte.... 120 masker på en omgang tar jo en eeeeeevighet... Utolmodig? Ja...


Siden jeg begynte å strikke i 2010 har det gått i lester, votter og luer.. Min store skrekk er egentlig store prosjekter som kommer til å ta en evighet å ferdigstille, men en gang må jo bli den første;-)
Nå skal straks støvkluten frem til fordel for strikkeprosjektet, det ventes formiddagsbesøk i dag, og da må huset være litt presentabelt;-)
Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)