lørdag 28. januar 2012

Ny baby....

...i huset. Dette lille nurket er det hodet mitt svinser rundt, og opptar meg så mye, at bloggingen lider;-)


Er hun ikke nydelig? Om 13 dager tar jeg fly og tog for å hente henne hjem. Og jeg har ikke ord for hvor mye vi gleder oss.. I ca 1,5 år har vi tenkt, diskutert og for så å avslå ønsket om en til hund.. Vi har hele tiden visst hvordan rase, men de har ikke vært så lett å finne.. Enten har det vært på vestlandet, slik at reisen for å hente har blitt kronglete og dyr, eller så har det vært i Sverige.. Så da det dukket opp Svensk-dansk gårdshund-valper i Brummundal, bestemte vi oss raskt, og etter noen nervepirrende dager fikk vi beskjed at Shakira skulle bli vår:-)

                                           Fiiine ladyen vår<3

Nå håper jeg Valpen (som muligens skal bytte navn..) og Lady kan bli gode venner, og at valpen kan være med på å holde Lady i aktivitet når hun nå er begynt å bli gammel, slik at vi kan få beholde Lady så lenge som mulig.. Og, ja, vi er bevisste på at Lady ikke skal komme i bakgrunnen av en skjønn, liten valp;-)


Her nytes starten på den deiligste dagen i uka.. Omgangsyke på minstemann i går, gjorde at jeg så mørkt på helgen, men heldigvis ser det ut til at han er bedre:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Helledussen kor søt ho va, det blir nu artig med valp i huset, eller både og... ;)
    Husker da vi fikk Molly, og gud, kor ho plaga Frisita som var 14 år, så det var ikke bare greit for en gammel og syk hund og få denne rampate valpen i hus :)
    Ha ei fin helg, nu har vi vært på heksebrenning på Liland trailen til boka til Renate, det va artig ;)
    Skal blogge om det, viss æ får lov av reate;O)

    Lisbeth ;)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)