tirsdag 10. januar 2012

En aldri så liten..

...pause mellom logistikk av barn til fritidsaktiviteter og husarbeid.. Kjente plutselig at jeg trengte en time-out med kalorier.. Da var kaffe og sjokoladeboller tingen..


At de sikkert innholder ca 3000 kalorier gidder jeg ikke ofre en tanke, akkurat nå.. Jeg er inne i "jeg-er-bra-nok-som-jeg-er-stimen".. Hvilket sikkert er sant, men som jeg vet jeg blir å angre bittert på om noen uker...Hehe:-) Jeg trøster meg med at motivasjonen til sukkerfrie hverdager sikkert dukker opp med sola, om ikke alt for lenge.. Håper jeg;-)

Ullbukse-prosjektet går fremover.. Har begynt på ben nr 1 nå.. Håper bare den blir behagelig på, at den går å bruke.. Vi får se..
Nei, her er det bare å få i seg siste kaffeskvett, og kjøre gutt nr 2 på fotballtrening, og få hentet gutt nr 1 på barneidrett:-)

Ha en fin kveld.-) (Med frustrerte fruer... Jippii)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)