tirsdag 3. januar 2012

Here we go..

Da går startskuddet for hverdagen med logistikk og planlegging:-) Siste timen er blitt brukt til å finne frem varme vinterklær, og lagt disse klar til ungene.. I morgen starter skolen med den ukentlige uteskoledagen, og ettersom førskoleungene i barnehagen også er med, er det tre stk her som skal ha varme klær, varm drikke og matpakke, gjerne med innhold av en liten "gobit" til dessert (som i morgen blir julekake-rester), med seg..  Kan tenke meg det er noen trøtte unger i morgen, ettersom enkelte av de sov til 12.45 i dag...


Nå koser de seg med "mor-brød" til kveldsmat. Den eneste typen hjemmebakt brød mine bortskjente barn spiser..

Lovnaden til meg selv om sunnere livsstil går fortsatt heller dårlig. I ettermiddag var det bursdags-selskap for min søte tante-unge Ingrid. Fristelsen ble for stor når bordet bugnet av pavlova, eplekake, is og mye annet godt..
I morgen kanskje....

Ha en deilig kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)