lørdag 21. januar 2012

God lørdags-morgen...

...alle sammen:-)
Jeg er akkurat kommet inn i varmen etter morgenstell hos hester og høner.. Koseligste som finnes:-)
I dag er det rydde-dag hos meg, og det er kjøkken og gang som står for tur.. Mye av ungenes tegnesaker er oppbevart på kjøkkenet, og det ser veldig ofte ikke videre ryddig ut der inne.. Men ettersom jeg for ett par år siden fikk en slagbenk hos store-lillesøster, tenkte jeg at noe kanskje kan oppbevares i denne..


Og så skal ett super-søtt bilde/skilt få komme opp på veggen også:-) Dette er kjøpt hos Ellen, som har den før omtalte, superfine butikken Gammelhuset. I gangen skal det opp et speil og et skilt.. Det vil si at jeg ikke blir arbeidsløs i dag.. (Og ikke mannen heller..Tji hi...)


Men først skal en deilig foccacia-frokost nytes.. Rester fra fredagskosen:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)