fredag 6. januar 2012

Deilige lester...

....til minstemann:-) Jeg kjøpte inn ett deilig garn i alpakka og ull som egentlig skulle bli en nydelig lue, til meg selv.. Men, mønstret, som muligens var litt for avansert for meg, med masse fletter og hull, ble borte mens jeg ventet på at motet skulle dukke opp hos meg..


Da ble det lester til lillebror i stedet.. Det er godt mulig at dette garnet egner seg dårlig til lester, men det bryr jeg meg ikke om! Lestene fikk seg en liten omgang i vaskemaskinen (bare på kort-program, 15 minutter)når de var ferdig strikket, og det jeg tok ut derifra, var supermykt, litt fløffy og pittelitt tøvet.. Har et garn-nøste til av dette, og det skal bli en forsinket julegave til ei skjønn lita jente:-)


Det er seinvakt på meg i dag, og jeg nyter en kopp kaffe i mitt eget selskap.. Stor-ungene er gått på skolen, og minstemann har faktisk sovet borte i natt. Hos en kompis.. Gud, han begynner å bli stor.. Men, kjenner det skal bli deilig å se han i barnehagen om noen minutter, og få han hjem igjen i ettermiddag.. Helg er det også:-)

Ha en herlig fredag:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Lestene ser kjempegode ut, du e så flink med strikking, du Åse Lill :)

    Æ har mista helt gløden for håndarbeid , desverre, men før i tia var æ iveig bæde med brodering, helkling og strikking .

    Ha ei fin helg, vi har nu været på vår side nu :)

    Hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. De ble kjempefine, flotte farger! Ønsker deg et godt nytt år! Klem:)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)