tirsdag 24. januar 2012

Panneband..

For en stund siden heklet jeg et panneband til min storebror.. Nå har valpen hans spist det opp, så han ønsket seg et nytt.. Og som den lydige lillesøsteren jeg er, så er jeg nå igang med nytt panneband til han.


Denne gangen valgte jeg å heller å strikke, i stedet for å hekle.. I perlestrikk.. Jeg fulgte denne oppskriften som jeg fant på denne fine bloggen: Stinemor.. Pannebandet er enkelt å strikke, og så blir det så fint:-) Jeg har ikke brukt garnvalget til stinemor, men tok fra restelagret mitt, det ble fritidsgarn denne gangen, så det må nok fores før storebror kan ta det i bruk, om han ikke skal klø seg ihjel..

Ha en deilig tirsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)