lørdag 15. desember 2012

Småsyssel..

og julesyssel:-) Skal gjøres i dag..
Et lite hekleprosjekt er påbegynt, lue til meg selv:-)
Når jeg gikk med en syk Pegasus fant jeg ut at jeg hadde ingen tykke luer.. Nesten bare slike tynne bomullsluer, som er super om våren/høsten, men iskald om vinteren.. Så et lite lueprosjekt er satt i gang.. Men når det er et år siden sist noe ble heklet her, så tar det sin tid..


Lestestrikk er også påbegynt, og regner med å få en lest ferdig i dag:-)
Ellers skal jeg bruke formiddagen på å pakke julegavene som skal sendes avgårde.. Ikke så mye julegavehandling igjen nå:-) Fikk kjøpt 9 stykker på en liten time i går.. Og 4 dagen før der.. Ungenes presanger er heldigvis  i boks, jeg føler meg alltid litt roligere når de er kjøpt inn:-)


Og så tenkte jeg å bake kransekakestenger også i dag.. Med kjøpt kransekakedeig denne gangen.. (Sist helg lagde jeg massen selv.. Resultat: IKKE vellykket...)

Nyt førjulslørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)