lørdag 22. desember 2012

Juleferie:-)

Jepp, nå er det juleferie på meg:-) Fri helt til 2.januar faktisk:-) Og i dag har jeg sovet til klokken 09.00.. Uvanlig til å være meg.. Det verste er at jeg fortsatt er stupetrøtt, kunne godt sovet et par timer til jeg..

                                                  Juletreet er kommet i hus...:-)

Lyset ute er helt fantastisk.. Rød "soloppgang" sammen med blå himmel, samtidig som det er skjømt.. Kjemperart lys, og vakkert... Bare slik desemberlyset kan være...

I går var vi på solsnu-fest i fjæra:-) Så koselig. Tenk, sola er snudd og vi går mot lysere tider.. Herlig:-)


Det var et stort bål, grilling og masse folk, ca 50 stk, og det er jo nesten fler enn det er på st.hans-aften:-) Vi var ikke så lenge, en times tid, men det var ca 10 minus ute og et lite drag i luften, så da var det nok:-)
I dag skal julehandelsen gjøres.. Jeg og Wilma har tatt på oss den store oppgaven, og jeg må si at jeg gruer meg litt.. Pes.. Men først skal en liten kopp kaffe til nytes, så kanskje jeg våkner litt mer:-)

Nyt julelørdagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Deilig å tenke på at vi går mot lysere tider nå, "Solsnu-fest" høres gøy ut:-) Ønsker deg en fin, lang juleferie! Klem Marianne

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)