torsdag 27. desember 2012

Kaffekos...

...og fyr i ovnen.. Stille i huset og radioen på:-)
Radio (som ikke skurrer) er det første gang vi har her i huset vårt.. Og det er så deilig å endelig ha fått radio og musikk i hus:-)

                                  Vet ikke helt om jeg er fornøyd med plasseringen av dockingen....

Mannen fikk en slik Iphone/Ipod-docking-stasjon hos meg i julegave (taktisk julegave!!), og den funker supert.. Og med radio-apper og sportify så har man all musikk man ønsker:-) Her inne i bygda er det ikke enkelt å få inn radioen, kanskje P1, om man er heldig, men knapt nok det her hos oss..

                                                  Slik var det ute julaften i år:-)

Dagen i dag skal brukes til rydding av hus, litt hestekos og så skal Mannen og jeg på festligheter i kveld:-) Cant wait:-) Leeenge siden sist.. Ungene er plassert bort for natten, og taxien likeså.. Ikke min hestedag i morgen, så vi kan sove leeenge.. Gledes:-)
Nei, det er vel bare å komme igang med 3.juledag:-)

Kos deg du også:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Kos dokker i kveld:) D e dokker vel fortjent etter å gi så mye til alle to og firbente! Gøril :)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)