onsdag 26. desember 2012

Herlige dager..

Heldigvis ser det ut til at hundene har lest mitt forrige, klagende blogginnlegg, så dagen i går var faktiskt roligere:-) Vi fikk ligget nok på sofaen og spist nok godteri.. Vi spiste julemat, så på fine julegaver og på film.. På ettermiddagen var det julebursdagsbesøk hos tantegutten min, med enda mere kaker.. Så koselig:-)

                                             
I dag håper jeg på en tur ut med alle ungene. De trenger frisk luft!! Men,det er fortsatt så kaldt og heller lite ute å gjøre i 12 minus og 0 snø.. Tror vi har hatt barfrost i ca 1,5 måned nå...
Mulig vi stikker til hull 17 i golfparken og går litt på skøyter, vi får se det an:-)

                                        Slalomhjelm og årskort.. Wilma var fornøyd:-)

I år fikk ungene årskort i slalombakken i julegave, og de er superklar på å komme seg avgårde, men det får vente til gradestokken stiger et par hakk. Så ut til at vi kanskje er så heldige å få litt snø og mildere vær til helgen.. Det gleder vi oss til:-)
Nå skal det strikkes her, håper på å få ferdig siste lesten i dag, har et nytt prosjekt i gang i hodet mitt..:-)

Nyt juledagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)