lørdag 29. desember 2012

Seee...

..hva jeg har fått:-) Jepp, en Ipad:-) Denne har jeg ønsket meg leeeenge... Det var en del av julegaven i fra Mannen. Og litt julegave fra meg selv;-)
Litt vanskelig å blogge ifra, men jeg lærer vel etterhvert..


Ute har det nå endelig kommet snø:-) Etter et par måneder med barfrost var det på tide.. I går var jeg og hundene ute på tur i herlig nysnø og gnistrende vintervær.. Slik så det ut på stien vår da...

                                                  Et lite melisdryss...

Akkurat nå, i skrivende stund, kom uværet som er meldt hit.. Har akkurat vært i stallen i fint julebildevær, måneskinn og nysnø.. Men pluteslig har det blåst opp, og det river og sliter i huset... Vi som hadde tenkt oss i slalombakken.. Er vel neppe noe vits, når det er meldt ekstremvarsel.. Vi får heller komme oss ut her i mellom vindrossene... For ut skal vi!!
 
                                                Rosa cover måtte det være...


Nyt romjulslørdagen:-)

Åse-Lill
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)