søndag 16. desember 2012

Julebord...

...ala Steinhaug:-)
I går dekket vi på til julebord her hos oss:-) Så utrolig godt med masse forskjellig mat å velge.. Vi heiv oss rundt å stekte ytrefilet, kyllingfilet, fixet spekemat på et fat og laget eggerøre. Og så laget vi hjemmelaget potetsalat til.. Så utrolig godt:-) Siden vi ikke har vært på noe julebord i regi av jobbene våre gjorde vi det slik i år:-)



Lykken varte ikke så veldig lenge, da søster ringte å sa at Linus (som skulle overnatte der) hadde blitt syk.. Heldigvis ble det ikke servert alkohol på julebordet vårt;-) så jeg kunne bare slenge meg i bilen å kjøre de 3-4 milen, å få hentet lillebror hjem.. Utstyrt med bøtte, torky og handduk..
Heldigvis har natten vært rolig, Linus har sovet, og ikke spydd en eneste gang... Jeg forventet meg en skikkelig våkenatt..
Så, er det ikke dyr, så er det unger som blir syke... Håper bare vi alle er friske til julaften:-)

Ha en fin søndag, her skal det pakkes julegaver:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Å d så godt ut. Vi sku kanskje slått sammen Skjomen taxi og Drængen sitt julebord, å tatt oss en tur ut en dag:-) Go bedring til Linusen, håpa han har d like lett som mine hadde d. Bank i bordet og krysse fingran før at vi e ferdig.

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)