mandag 31. desember 2012

Nyttårsaften...

....og jeg kjenner at jeg blir litt vemodig... Det er liksom over da, julen 2012.. Og man skal tilbake til jobb og skole, lekser, fritidsaktiviteter og travle dager.. Blir sikker godt også, men derfor synest jeg at nyttårsaften er litt som søndags ettermiddag..

                                                                               Disse søte ble bakt til juletrefesten i går..

Og så skal man jo begynne å passe på kostholdet og trimme.. Phu..
Ikke bare slenge i seg en pose potetgull og en halvliter feit-cola bare slik for at man plutselig har lyst på det.. Eller spise pinnkjøtt til kvelds, i 21-tiden.. For ikke snakke om alle 200 grams sjokoladeplater som er kjøpt inn.. (Ikke helt sunt av Rema 1000 å selge 2 for 30,-)Og spist..
Nei, det blir nok bra for kroppen å starte på 2013;-) Blir nok slankeblogg da, for her er det litt å gå i gang med, hihi:-)

                                En kopp svart kaffe.. Blir nok mange slike uten noe attåt i 2013...

Nei, jeg skal ønske 2013 velkommen og nyyyte disse to siste fridagene.. Og i kveld skal vi 5 kose oss hjemme med et bugnende nyttårsbord med masse deilig "plukkemat".. Og så skal vi gå på nabobesøk de siste timene av 2012. Blir nok koselig, håper jeg.


Det er første gang vi skal spise hjemme alene på nyttårsaften, men det er ungenes ønske, så da blir det slik.. (Og vårt ønske også..) Og med lille krapylet (Kira) er det sikkert det som blir mest behagelig;-) Håper bare ikke hun synest raketter er skummelt..

Så, da sier jeg GODT NYTT ÅR:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Her blir det og slanking på HØYT nivå.
    Kos dere i kveld, og godt nytt år :)

    KLem

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)