lørdag 8. desember 2012

2 måneder og 2 dager...

...tok det før jeg var ferdig med vesten til Mannen.. 1 måned og 2 dager mer enn jeg beregnet i hodet mitt:-)


Men for en jobb!! Hadde nok ikke lest oppskriften så nøye, for hadde jeg det, hadde jeg nok revurdert hele vesten.. Men, nå er den ferdig og jeg er ikke lite stolt av meg selv:-) Litt hjelp har jeg fått av mamma, hvis ikke hadde jeg nok ikke kommet i mål..


Det vanskeligste var faktisk å felle av vrangbandene som skulle være rundt armene og halsen.. Det ble felt og rekt opp noen ganger for å si det slikt.. For løst, så for stramt.. Men nå har jeg lært:-)
Neste prosjekt burde være julegavestrikk, vi får se.. Det begynner vel å haste litt med slikt...
I dag er det bytur med julegavehandling som står på planen, men først skal jeg ut på tur med Kira når det bare blir lyst ute..

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Kjempefin! Heldige mannen din! Nyt adventhelgen!

    SvarSlett
  2. Oi så fin den var. Skal si du har vært skikkelig flink, og har all grunn til og være stolt :))
    Kos deg i byen med julegaveshopping.

    Ha en fin helg
    KLem

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)